W centrum handlowym Olympia, które mieści się w Teplicach, urokliwym czeskim miasteczku na ostatnim etapie jest aranżacja i przygotowanie salonów LPP do otwarcia. W ramach umacniania wizerunku, firma powiększa powierzchnię salonów, co jest zgodne z założeniami podtrzymania planu na 2019 rok, jakim jest zwiększenie powierzchni sprzedaży o 10%.
“Skupimy się głównie na zwiększaniu powierzchni niemal wszystkich naszych marek, mniej zaś na zwiększaniu liczby sklepów. Obecnie w budowie jest 250 tys. m2, ale netto zakładamy, że przybędzie nam w tym roku ok. 100 tys. m2. Wszystkie nasze marki przechodzą modernizację” – powiedział prezes Marek Piechocki w rozmowie z ISBnews.
Dodał, że wiele marek wciąż posiada zbyt małą powierzchnię sprzedaży, a spółka widzi potencjał nie tylko w kraju do zwiększenia ich powierzchni.
“Mieliśmy dużo średnich sklepów, np. średnia powierzchnia Cropp i House to 350 m2, przy tym trafiają się jeszcze mniejsze, a chcemy, żeby miały one więcej np. ok. 1 000 m2.