• Audio Art
  • Audio Art
  • Audio Art
  • Audio Art
  • Audio Art
  • Audio Art

Potencjał reklamowy telebimów LED

Telebim LED

Telebimy LED znajdują obecnie bardzo szerokie zastosowanie. Wykorzystywane są przede wszystkim do celów reklamowych lub informacyjnych. Są znacznie lepiej zauważalne niż tradycyjne billboardy. To nowoczesne nośniki reklamy, które można bez większego problemu na bieżąco przystosowywać do zmieniających się technologii. Specjalne programy komputerowe umożliwiają szybką i prostą publikację treści. Co ciekawe, niektóre zaawansowane systemy pozwalają nawet wchodzić w interakcje z urządzeniami przy pomocy smartfonów operujących tym samym oprogramowaniem lub specjalną aplikację.

Komunikaty na telebimach LED zmieniają się bardzo szybko i płynnie, dzięki czemu znacznie lepiej przyciągają uwagę odbiorców niż tradycyjne formy reklamy, na przykład bilbordy. Potwierdzają to badania porównawcze z reklamą statyczną. Treści na telebimach są lepiej zapamiętywane przez odbiorców. Do ich zalet należy zaliczyć również doskonałą jakość obrazu, jego wyrazistość i widoczność w każdych warunkach atmosferycznych i o każdej porze dnia i nocy. To wszystko sprawia, że telebim LED jest jednym z najczęściej i najchętniej wykorzystywanych nośników reklamy czy informacji.

Telebim LED — nowy sposób dotarcia do odbiorcy

Przy pomocy telebimu LED można w krótkim czasie przekazać każdą informację, w tym atrakcyjny komunikat reklamowy. Każdy komunikat może być atrakcyjnie wyeksponowany poprzez zmieniający się obraz. Co więcej, można pokazywać obrazy w ruchu, na przykład jadący samochód.

Możliwość zastosowania dźwięku to jedna z najważniejszych zalet telebimów LED. Ścieżka dźwiękowa kojarzona z daną marką, która chociaż raz zostanie wysłuchana przez odbiorcę, będzie za każdym razem kojarzona z konkretną firmą. Za każdym razem, gdy odbiorca usłyszy dany dźwięk w przyszłości, nawet bez oglądania reklamy, przypomnij sobie o naszej ofercie.

Przy pomocy telebimu LED można wyświetlać na przemian wiele reklam, co jest szczególnie ważne w przypadku inwestorów lub obiektów o charakterze handlowym. Odbiorcy odruchowo spoglądają na ekran, więc przekazy reklamowe nie są ani nachalne, ani zbytnio angażujące. Przekaz tego rodzaju może być więc bardzo skuteczny. Co więcej, reklamowanie się na telebimie może być również o wiele tańsze niż reklama telewizyjna czy radiowa. Nie zawsze tak jest, ponieważ ta kwestia w dużej mierze zależy od specyfiki grupy docelowej. Jednak w przypadku bardzo wielu firm ten nośnik reklamy bywa najlepszą opcją dotarcia do klienta.

Zainteresowany naszą ofertą? Zapraszamy do współpracy!