• Audio Art
  • Audio Art
  • Audio Art
  • Audio Art
  • Audio Art
  • Audio Art

Digital Signage, czyli nowoczesne nośniki skutecznej reklamy

wyświetlacze LED:

Digital Signage polega na zastosowaniu cyfrowych nośników obrazu w celu przekazania różnorodnych treści, najczęściej informacyjnych lub reklamowych. Do najważniejszej zalety tego rozwiązania zaliczamy przede wszystkim możliwość zdalnego sterowania siecią monitorów przeznaczonych do przekazywania treści niezależnie od ilości zastosowanych nośników.

W tworzeniu systemów Digital Signage wykorzystywane są różnorodne sprawdzone technologie informacyjno-reklamowe, takie jak np. ekrany i wyświetlacze LED i LCD. Warto też dodać, że sterowanie treściami odbywa się przy pomocy specjalnego intuicyjnego panelu do zarządzania prezenterami. Wykorzystywane urządzenia są zamykane w specjalnie opracowanych obudowach, tworząc jednolitą całość.
Innowacyjność tej metody polega na możliwości wyświetlania komunikatów w pełni zautomatyzowanych, dzięki czemu odbiorca zawsze może pozyskiwać aktualne dane. W ten sposób Digital Signage idealnie nadaje się do prezentowania informacji o pogodzie, najważniejszych newsów w ciągu dnia, kursów walut czy aktualnych promocji w centrach handlowych.

Główne zalety Digital Signage

• Digital Signage to gwarancja skutecznego przekazu dynamicznego, dzięki czemu oferuje znacznie więcej możliwości niż reklama tradycyjna.
• To nowoczesna forma reklamy, która zapewnia pozytywne skojarzenia z prestiżem i rozwojem technologicznym.
• Cały system wymaga minimalnego wysiłku podczas obsługi. Niezbędny jest wyłącznie komputer z dostępem do sieci internetowej.
• To również pewność niezwykle szybkiej publikacji różnorodnych treści. Dzięki temu można nadawać komunikaty w czasie rzeczywistym.
• System może przekazywać dowolne treści informacyjne i reklamowe o dowolnej porze dnia, a każdy z zastosowanych ekranów wyświetlać będzie inne materiały filmowe.
• Digital Signage to również oszczędność czasu i kosztów w przygotowaniu materiałów reklamowych i ich dystrybucji.
• Obiekty wyposażone w Digital Signage mają też możliwość sprzedaży czasu antenowego.
• To również szansa na bycie bliżej klienta — Digital Signage przyciąga uwagę, ekrany można umieścić w najczęściej uczęszczanych miejscach i prezentować reklamy uzupełniane dowolnymi informacjami.

Zainteresowany naszą ofertą? Zapraszamy do współpracy!